mag

صفر تا صد برند کینگ استار و محصولات آن

kingstar-brand-ecupkala-1

معرفی برند کینگ استار

کمپانی «کینگ استار» (King Star) ازجمله شرکت‌های فعال در حوزه‌ی فناوری است که سال ۲۰۰۵ در کشور تایوان کار خود را شروع کرد. از محصولات این شرکت می‌توان انواع اسپیکر، فلش مموری، کارت حافظه، انواع هدفون بلوتوث، هندزفری، کابل شارژ و شارژر فندکی را نام برد. در ادامه؛ ایکاپ کالا  شما را بیشتر با محصولات برند کینگ استار آشنا خواهد کرد.

محصولات کینگ استار

محصولات کینگ استار  در دسته بندی های زیر قرار می‌گیرند :

اسپیکر کینگ استار

اسپیکرهای گینگ استار در سایزهای مختلف تولید شده . قبل از انتخاب و خرید اسپیکر حتما به این نکته مهم توجه کنید که از این اسپیکر برای چه کاری میخواهید استفاده کنید؟

اگر برای استفاده در یک سالن یا اتاق بزرگ لازم دارید، یهتر است از مدل پرتابل و بزرگ استفاده کنید تا بتوانید به راحتی با صدایی رسا و بدون نیاز به جابجایی زیاد از شنیدن موسیقی لذت ببرید .ولی اگر بدنبال استفاده در پیاده روی یا کوه پیمایی یا فضای کوچک هستید، حتما از مدل های  بسیار کوچک این نوع اسپیکرها استفاده کنید تا به راحتی قابل حمل باشد و حتی در کیف و یا دستان شما جای بگیرند .

بعضی از مدل های اسپیکرهای کینگ استار دارای چراغ قوه نیز می باشد که انتخاب  خوبی برای پیاده روی و کوهپیمایی است.

فلش مموری کینگ استار

فلش مموری های کینگ استار یکی از پرطرفدارترین محصولات این برند می باشد. امروزه داشتن فلش مموری برای انتقال اطلاعات خیلی پرکاربرد شده است. ممکن است در ذهن شما این سئوال پیش بیاید که آیا فلش مموری کینگ استار خوبه یا نه؟

فلش های برند کینگ استار تولید کشور ویتنام می باشد. علاوه بر تنوع در شکل ظاهری و قیمت خوبی که نسبت به سایر برندها دارد، گارانتی شرکت داده پرداز رایانه متین می باشد. این مزیت باعث می شود کاربر با خیال راحت خرید خود را انجام دهد.

هدفون کینگ استار

بهترین و پرطرفدارترین هدفون های بلوتوث کینگ استار، از نوع روگوشی هستند. این هدفون های بی سیم علاوه بر قیمت ارزانی که دارند کیفیت قابل قبولی هم دارند و برای همه افراد مناسب می باشد.

هدفون های کینگ استار  قابلیت نویز کنسلینگ دارند و اجازه نمی‌دهند صداهای مزاحم محیط  اطراف مانند صدای موتور خودروها یا صحبت‌های دیگران باعث کاهش کیفیت صدای آن‌ها شود .با صدای بسیار شفاف با وضوحی بالا می توانید در سفر یا محیط های شلوغ از شنیدن موسیقی لذت ببرید.

اکثر  هدفون های بی سیم کینگ استار قابلیت استفاده از مموری دارند که کار با آن را خیلی راحت تر می کند .

هندزفری کینگ استار

هندزفری های کینگ استار به دو صورت سیمی و بدون سیم تولید شده اند. پرطرفدارترین هندز فری های بلوتوث کینگ استار، مدل های گردنی و ایرباد می باشد.

با استفاده از هندزفری های کینگ استار، بدون آنکه برای دیگران مزاحمت صوتی ایجاد کنید، می توانید براحتی در هر مکانی به تماشای فیلم ، گوش دادن به موسیقی و یا مکالمه بپردازید.

پاوربانک کینگ استار

پاور بانک های کینگ استار جزو محبوب ترین و پرطرفدارترین کالاهای این برند است. شارژر های همراه کینگ استار در ظرفیت های متفاوت تولید می شود. این کمپانی از فناوری های روز دنیا در ساخت پاوربانک های خود استفاده میکند تا بتواند محصولات باکیفیت و خوبی را روانه بازار کند.

kingstar-kp10012-10000mah-power-bank

اف ام پلیر کینگ استار

اف ام پلیر کینگ استار یک محصول کاربردی و بسیار مقرون به صرفه برای پخش قدیمی خودرو است که قابلیت اتصال فلش و رم را ندارد.با خرید اف ام پلیر ماشین، دیگر نیاز به خرید رادیو ضبط خودرو با قیمت بسیار بالا ندارید و می توانید با خرید یک اف ام پلیر، به موزیک دلخواه خود با بهترین کیفیت گوش دهید.

شارژر فندکی کینگ استار

شارژر فندکی برای  افرادی که بیشتر رفت و آمد های خود را با استفاده از ماشین خود انجام می دهند، می تواند عالی ترین خرید به شمار برود.ممکن است فراموش کنید پاوربانک تان را همراه با خود ببرید یا اصلا پاور بانک نداشته باشید. با خرید شارژر فندکی پریز برق را به داخل ماشین خود بیاورید و به راحتی گوشی ، تبلت یا گجت هوشمند خود را شارژ کنید.

برخی از مدل های جدید شارژر فندکی کینگ استار می توانند از قابلیت اتصال بلوتوثی برای برقراری تماس و مکالمه استفاده کنند.

شارژر دیواری کینگ استار

شارژر دیواری کینگ استار هم برای تامین انرژی مورد نیاز گوشی یا تبلت از طریق پریز برق دیوار استفاده می شود.شارژر دیواری کینگ استار شامل  یک آداپتور می باشد و در بعضی از مدل ها کابل شارژ هم در بسته بندی محصول قرار دارد.

charger-kingstar-kw152c-ecupkala-3

کابل کینگ استار

تولیدات کابل های کینگ استار در حال حاضر شامل کابل شارژ و کابل AUX جهت انتقال صدا می باشد.

  • کابل AUX کینگ استار  : در دو طرف این کابل جک ۳.۵ میلیمتری  وجود دارد و بیشترین کاربرد آن برای اتصال  گوشی، تبلت به دستگاه پخش ماشین و شنیدن موسیقی یا فایل صوتی از طریق پخش ماشین می باشد.
  • کابل شارژ کینگ استار : در حال حاضر در سه مدل MICROUSB ، TYPE-C  و لایتنینگ تولید می شوند. انواع کابل شارژ کینگ استار هم برای شارژ و هم برای انتقال اطلاعات قابل استفاده می باشد.

رم ریدر کینگ استار

رم ریدر یا کارت خوان حافظه یک دستگاه کوچک شبیه فلش مموری می باشد، از این دستگاه برای متصل کردن کارت های حافظه مختلف به دستگاه کامپیوتر یا لپ تاپ شما استفاده می شود.با کمک رم ریدر به راحتی می توانید اطلاعات خود را بین کارت حافظه و کامپیوتر خود منتقل یا کپی کنید.

ضرورت داشتن رم ریدر زمانی مشخص میشود که کارت حافظه یا مموری گوشی شما پر شده باشد و با کمک رم ریدر اطلاعات آن را روی هارد کامپیوتر خود منقل می کنید.

ssd-g300-kingstar-ecupkala.ir-11

حافظه SSD کینگ استار

همانطور که اشاره کردیم کمپانی کینگ استار در زمینه تولیدحافظه های جانبی مانند حافظه ssd هم فعالیت دارد. حافظه اس اس دی یکی از قطعاتی است که اگر به کامپیوتر یا لپ تاپ اضافه شود در عملکرد دستگاه تاثیر خیلی خوبی دارد.حافظه SSD تقریبا تصمیم دارد جای هاردهای دیسکی یا همون HDD رو بگیرد.

از مزیت های این محصول نسبت به هاردهای HDD می توان به سرعت انتقال و دسترسی بالا اطلاعات، توان مصرفی کم و مقاوم بودن در برابر لرزش و ضربه  اشاره کرد. علت مقاومت اس اس دی در برابر ضربه و لرزش ساختار این محصول می باشد، چون قطعه مکانیکی در ساختار آن وجود ندارد. بزرگترین ایراد این حافظه داشتن محدودیت در نوشتن اطلاعات می باشد و عمر مفید مشخصی دارد.

گارانتی کنندگان و واردکنندگان محصولات برند کینگ استار

شرکت داده پرداز رایانه متین طی این چند دهه گذشته به عنوان بزرگترین عرضه کننده محصولات مرتبط با حافظه در صنعت موبایل و کامپیوتر کشور مطرح بوده است. این شرکت گارانتی کننده محصولات برندهای نام آشنایی همچون سلیکون پاور، اپیسر، کینگ استار ، سیبراتون می باشد. در بیشتر استان های کشور نمایندگی خدمات و گارانتی دارد.

محصولات کینگ استار در فروشگاه ایکاپ کالا

شما می توانیدمحصولات کینگ استار شامل شارژر فندکی، فلش مموری؛ پاوربانک؛ اسپیکر بلوتوثی، انواع کابل تبدیل، انواع هدفون، کارت حافظه، شارژر دیواری را با بهترین قیمت را به صورت اینترنتی از سایت ایکاپ کالا خرید کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن در محل موردنظرتان تحویل بگیرید.

9 نظر در “صفر تا صد برند کینگ استار و محصولات آن

  1. الهام مهدیان گفت:

    طبق تجربه ای که تو زمینه فروش محصولات برندهای مختلف دارم. محصولات گارانتی داده پرداز رایانه متین کیفیت رضایت بخشی دارند و خدمات پس از فروش و گارانتی خوبی داره. برند کینگ استار قدمت کمتری نسبت به برندهای سیلیکون پاور و اپیسر داره.با این وجود با کیفیت خوب و قیمت مناسب عرضه میشه
    ممنون که نظرم را خوندی دوست عزیز

  2. سیما حسین زاده گفت:

    عالی بود. من نمیدونستم برند کینگ استار اینقدر تنوع محصول داره

    1. الهام مهدیان گفت:

      عالی تر حضور و همراهی شماست . ممنون که مقاله را خوندین

  3. م.کریمی گفت:

    مقاله مفید و کاربردی بود

    1. الهام مهدیان گفت:

      ممنون از توجه و همراهی شما

  4. مهدی گفت:

    من فلش مموری این مارک رو از سایت تون خریدم یک ساله دارمش هم از کیفیتش راضیم و هم از ارسال و پشتیبانی عالی سایت تون

    1. الهام مهدیان گفت:

      خدا رو شکر که راضی بودین .ممنون که وقت گذاشتین و نظرتون را گفتین

  5. زهرا رحیمی گفت:

    برند خوب و اقتصادی . من که یک ماوس ازش خریدم راضیم

    1. الهام مهدیان گفت:

      کاملا درست میگی زهرا جان این برند درکنار کیفیت خوب محصولاتش امتیاز قیمت مناسب رو هم داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.